utorak, 29. lipnja 2010.

Mala nošnja

Sigurno se pitate gdje sam nestala ovih mjesec dana. Nisam nigdje otišla, ali imala sam beskrajno puno obaveza. Švelje su bile na Bundeku, pa na Jelačić placu i još jedna stvar me je zaokupila, a to je mala nošnja. Radila sam ju za jednog četverogodišnjeg dečeca. Skrojila sam ju 3. i odmah počela vesti. Trebala sam ju završiti najkasnije do 30, ali ja sam ju predala danas. radila sam dan i noć. Na vratu su mi izbile tri grbe, tak da od danas postoji nova vrsta, a to je trogrba deva. Ruke više ni ne osjećam, ali sam presretna jer sam uspjela u rekordnom roku izvršiti zadatak i mališan može na Đakovačke vezove. To si nikad više ne želim priuštiti. U međuvremenu društvo je dobilo donaciju. Staru uzornicu po kojoj su se radile mustre za nošnju. Pokušala sam izbrojiti i mislim  da je na njoj oko 60 mustri.  To je za mene vrednije od suhog zlata, zapravo neprocjenjivo.Počele su pripreme za 36. Šestinski dan koji će biti 3.7.  I tu sam gubila puno vremena. Biti će opet izložba i fešta, samo to još moram preživjeti, a onda konačno malo odmora, ako se uopće više znam odmarati.
Ovo je sa krive strane
Za kraj uzornica. Da vidite kakvo blago imam.









Broj komentara: 13:

Roman Tales kaže...

Svaka ti čast na izradi ove nošnje u manje od mjesec dana! Mogu samo zamisliti kako je raditi pod pritiskom radi vremenskog roka.
Šteta da na uzorniku nije verća slika.

jubistacha kaže...

Svaka čast. Nošnja mi se jako sviđa. Zaslužuješ odmor u potpunosti.

Anonimno kaže...

Prekrasno!!!
Lijep pozdrav i odmori se.

Jana kaže...

Draga Šesti, svaka čast! Pretpostavljam da ste na Bundeku imale pune ruke posla kad nisi stigla navratiti do nas.
No, nadam se da ćeš se sad napokon odmoriti i da se nakon toga valjda napokon vidimo :)

Jolanda kaže...

Prekrasna nošnja!!! A sana hitro na mali, ali zasluženi odmor.

Unknown kaže...

@ Romantales - teško je raditi pod pritiskom i vjeruju mi da sam bila jako zabrinuta da li ću uspjeti. Taj presing mi je dobro došao jer mi je sin imao maturu, pa sam manje imala vremena za zabrinutost. Sada je to sve hvala Bogu završilo. Još samo upisi...
@ Jubi - e kad bi bilo vremena za odmor
@ Zondra- Draga Sandra voljela bih sr odmoriti, ali nisam baš sigurna.
@ Jana - taj dan sam ti ja radila i kada sam došla po moje ženske, one su bile u komi od vrućine tak da sam ih morala pobrati i ići doma
Imala sam veliku želju da vam se pridružim, ali drugi put sigurno hoću.
@ Jolanda- drago mi je da ti se sviđa nošnja.

Ema kaže...

Nošja je predivna!!Još jednom si nam pokazala koliko umjeća imaš , a uz to i brzine!

Sandra kaže...

Bravo, Šesti!
Jedino mi je žao što uzornicu (hvala na izrazu - nikako nisam znala kako to pravilno prevesti s engleskog) ne mogu dovoljno povečati pa da je vidim u svoj njenoj veličini!!!!!!

DEA kaže...

Predivno,kaj da ti velim...
Pošto sam te imala priliku vidjeti u živo kako vezeš nošnju i kako ti prsti izgledaju nakon toga...neću te ni pitati kako izgledaju sada...
Za sav tvoj trud kod mene te na blogu čeka jedna mala nagrada!

Villa-loredana kaže...

Hvale vrijedan trud za promidžbu našeg veza, navratite do mene po nagradu. Loredana.

Unknown kaže...

@ Ema- drago mi je da ti se nošnja sviđa
@ Sandra - pa nego kak nego uzornica
@ Dea - prsti su mi pomalo šupljikavi, jer se veze s oštrom iglom, jer tupa ne probija ovaj materijal.Kad bi se napila previše vode šricalo bi ko iz špric kantice.
Zahvaljujem na awardu
@ Loredana - Trudim se promicati nošnju i vez uvijek. Hvala na nagradi

Ghislaine kaže...

Such a nice costume, so beautiful broderie

Sanja kaže...

Uvijek se iznova divim tvojim ručnim radovima i cijenim sve što netko napravi sam svojim rukama!!!
Ti si jedna od rijetih bisera u vezenju i zato sam ti na svakom blogu dodijelila nagradu!!!