petak, 4. lipnja 2010.

Šestine - izložba

Djelić atmosfere sa naše samostalne izložbe u Šestinama.


















Broj komentara: 8:

jubistacha kaže...

Slike su jako fine, da poželiš doći na iložbu. Super su mi natkoljenice s crvenom vrpcom ;)

huana kaže...

Šesti,di jeovo i zakaj ja ne znam za tu izložbu :-) Znaš da bih bila došla,a slike te fakat zovu da dođeš.Molim te,ubuduće pravovremenu obavjest :-) !

Unknown kaže...

@ Jubi - to su ti čarape za nošnju, ali se mogu napraviti kak god hoćeš.

@ Hanci - napisala sam na blogu i stavila obavijset na Stvaraonici, najavila na radio Sljemenu... e pa sad e da i na facebooku.... obavještavala sam ja ali nije se vidjelo... :)

Mare kaže...

super izložba,da sam bliže pogledala bih.....
a samostojeće čarape su ni predobre :))))
pusa....

Anonimno kaže...

Prekrasno šteta da nisam bila tamo s vama.
Pusa

Villa-loredana kaže...

Ful dobra izložba, oduševile me čarape. Hvala na posjeti. Loredana.

kreativka kaže...

šteta što nemaju svi prilike koji vole vez i starine vidjeti ovakve izložbe uživo i uživati, ali evo i ove slikice su super dobro došle.

Sandra kaže...

najviše me oduševljavaju - čarape!!!!! svaka čast!