subota, 10. srpnja 2010.

Awardi

Ovih dana dobila sam nekoliko awarda od mojih dragih blogerica koje redovito posjećuju moj blog. S nekima se poznam osobno, a neke samo virtualno.
Zahvaljujem 


MAG design


i dok sam slagala ovaj post stigo je i od
Lady A


Ako sam koga zaboravila, a znam da ih je bilo još, ispričavam se. Ne mogu nikoga odabrati posebno, jer sve ste mi drage. I nisam ni izbliza kreativna kao osobe koje su me nagradile. Čitam i posjećujem se ove moje domaće i strane blogere, naravno kada stignem, zato ću vas sve nagraditi s awardima i dodati i svoj koji sam sama kreirala, pa sve koji to žele mogu ga preuzeti.


Broj komentara: 7:

Anonimno kaže...

Čestitam na nagradama, tvoj nagradica je orginalna!
Svrati ponekad do mene, lijep pozdrav!

DEA kaže...

Šesti;
oduševljena sam izgledom tvoje nagrade!
Tekst mi je fantazija!!!
Rado ću je postaviti na svoj blog.

Phoenix kaže...

Prvo moje čestitke za tvoje nagrade.
Koliko si kreativna toliko si skromna...a ne trebaš biti...(mislim skromna)
I tvoja nagrada koju si napravila za nas, govori o tome da sam u pravu.
Hvala ti velika za nagradu, jako sam ponosna na nju i eno je šepuri se na blogu.
Pusa

Villa-loredana kaže...

Hvasla draga Šestičanka, sad ću ga prekopirati i sprepiti u folder za slijedeći post. Posebno mi se dopada jer je tvoja kreacija, a o poštivanju narodnog veza da i ne govorim. Hvala još jednom. Loredana

Jolanda kaže...

Čestitam na ovim lijepim nagradama.
Lp

Mare kaže...

i ja se pridružujem čestitkama i iskreno mislim da si zaslužila sve te nagrade......
preuzet ću nagradu od tebe za moj sljedeći post......super mi je jer se veže za našu tradiciju....neka malo stranci vide kakvo blago imamo ....
pusa:))....

Unknown kaže...

Zahvaljujem svima na čestitkama. Drago mi je da Vam se sviđa moja nagradica.