četvrtak, 5. siječnja 2012.

OSVRT NA PROŠLU GODINU



Kao prvo sa dosta zakašnjenja, svim mojim blogericama i blogerima želim sretnu i uspješnu Novu godinu.

A sada bi se malko osvrnula na proteklu godinu kako sam to i najavila u naslovu ovog posta.
Bila je nadasve burna i puna događaja. Sve je počelo u siječnju. Dobili smo poziv u Austriju od naših gradišćanaca , gdje smo u dva dana održali tri koncerta, obišli Beć i družili se. Dočekani smo srdačno, kao i uvijek, a za dobru organizaciju smo zahvalni farniku župe magistru Branku Kornfeinu, naravno i njegovim župljanima.

Nakon toga, u drugom mjesecu, došao je i Prigorski dan. Za tu prigodu spremili smo Ladarke skladatelja Emila Cossetta. U njima su učestvovali, muški i ženski zbor, folklor i tamburaši.

U veljači sam počela raditi i na monografiji i pripremama za svečani koncert povodom 115, obljetnice.
Posla je bilo preko glave. Spavala sam samo 4 sata i to slijedećih nekoliko mjeseci. Ožujak je obilježen sa potpisivanjem ugovora sa mađarskom turističkom i razvojnom Udrugom  „Csokonaival Somogyban“, s ciljem pomaganja i suradnje na društvenom, kulturnom i gospodarskom nivou, te uzajamnog predstavljenja naših naslijeđa i kulture.
Svečana skupština je održana u svibnju, sa 180 uzvanika.
Od skupštine do svečanog koncerta, imali smo samo tri tjedna za završne pripreme. Tjedan dana prije koncerta, sve sam pripremila, plakate, konferansu, pozivnice poslala, program za koncert. U meni nije ostao više ni jedan atom snage. Otišla sam na godišnji, konačno na more nakon pet godina, ali sam duhom ostala na koncertu i nije mi bilo lako ne sudjelovati. Iako sam taj tjedan bila neprestalno na telefonu, pisala bezbrojne dopise i slala ih mailom.

Nakon godišnjeg, slijedio je Šestinski dan. Ugostili smo brojna društva i naše posebne goste iz Mađarske. Održana je i izložba. Dva tjedna iza toga stigli su nam gosti iz Austrije, koji su u to vrijeme učestvovali na smotri folklora. Ugostili smo ih i družili se sa njima. Bilo je to nezaboravan vikend.
Nekoliko tjedana odmora, ljeto je bilo pri kraju, a mi smo se našli u Mađarskoj, na uzvratnoj turneji.

Rujan je donio nove nastupe u Zagrebu za turističku zajednicu, Osijeku i jednom etno revijom na Zrinjevcu U Osijek su putovala naša dječica iz pomlatka, ali ja nisam tamo išla. Listopad je bio  jako buran, putovali smo u Vrgorac i Međugorje, a krajem mjeseca u Pulu i Poreč.
U Studenom smo bili u Vukovaru i odali počast stradalnicima. Krajem mjeseca održana je tradicionalna izložba švelja. U prosincu uz nekoliko božićnih koncerata, muški zbor je putovao u Šibenik, gdje ih je ugostio zbor Sveti Mihovil, te su zajeddničkim snagama održali koncert u Šibenskom HNK.
Zvršili smo tradicionalnim božićnim koncertom u Šestinskoj crkvi.
Manje nastupe nisam ni zapamtila, ali mislim da je i ovo bilo dosta za jednu godinu. 

1 komentar:

jubistacha kaže...

Sve najbolje u Novoj godini. Zaista impresivna prošla godina, neka se tako i nastavi!