ponedjeljak, 15. studenoga 2010.

Giveaway i još nagrada

Ovih dana pršte nagrade krativnom blogosferom. Najprije da se zahvalim Jolandi sa http://jolandinerukotvorine.blogspot.com/ na njezinoj nagradi.

Pokušat ću odgovoriti na 9 pitanja koja idu uz nagradu


1. ZAŠTO SI STVORILA BLOG?
Blog sam počela pisati prije 4 godine na blog.hr. Imao je isti naziv kao i ovaj i još uvijek posotoji. U to vrijeme pratila sam puno stranih kreativnih blogova, ali kod nas je bilo vrlo malo žena koje su pisale takve blogove i želja mi je bila da napravim blog u kojem ću pokazati prvenstveno moje radove na nošnjama, folklorna druženja, ali i radove mojih švelja, te naša nastojanja da očuvamo naše kulturno blago.
2. KOJU VRSTU BLOGOVA ČITAŠ?
Zanimaju me kreativni blogovi i rijetko čitam nešto drugo.
3. IMAŠ LI OMILJENU MARKU DEKORATIVNE KOZMETIKE?
Nemam.
4. A ODJEĆE?
Ne zamaram se sa tim.
5. KOJI PROIZVOD DEKORATIVNE KOZMETIKE TI JE NAJBITNIJI?
Hidratantna krema za lice, ali ih teško pronalazim bez konzervansa, na koje sam alergična. U zadnje vrijeme sam otkrila Lusheve proizvode s kojima nemam problema, a i njamasto mi miriše.
6. KOJU BOJU NAJVIŠE VOLIŠ?
Volim sve nježne pasatelne boje.
7. TVOJ PARFEM?
Poison od Diora , Tuca-tuca od Lusha, Secret Obssession od Calvin Kleina itd...
8. KOJI FILM NAJVIŠE VOLIŠ?
Volim komedije i zabavne opuštajuće, a ne volim nikakve stresne filmove, jer kad gledam film, totalno se uživim u njega.
9.KOJE DRŽAVE ŽELIŠ POSJETITI I ZAŠTO?
Nisam od onih koji vole putovati.
Drage moje blogerice, nagradu prosljeđujem svima vama koje me čitate i pratite moje radove.

U naslovu spominjem i giveaway od Mare sa bloga http://argopirgasto.blogspot.com/.
Ona poklanja ove prekrasne radove. Njezin blog redovito pratim, jer ima jako dobre tutorijale, koji su od velike pomoći.
 
Toliko za danas od Vaše Šestinčanke.




2 komentara:

Mare kaže...

već sam nekoliko puta napisala da volim ove nagrada-pitalice jer ipak malo više aznamo jedna o drugoj:)))...
hvala za za linkanje i lijepe riječi:))).....
M....

Lilly... kaže...

Čestitke na nagradici i baš sam počašćena što sam 50-i sljedbenik! :)) Pozdrav, Lilly