ponedjeljak, 3. siječnja 2011.

Širclomanija/Apronmania

Kao što se vidi iz naslova, u zadnje vrijeme me je primila širclomanija. Sašila sam ih 6 komada za poklone, ali samo sam jednoga slikala, a taj mi je bio najljepši. Šivala sam ih za božićne  poklone za moju mamu, sestru, tetu, svekrvu, kolegicu i jedan za izložbu, kojeg sam uspjela slikati.

Broj komentara: 14:

komar kaže...

Odkad sam shvatila da sam ovisnica i zbog svojih ovisničkih navika dnevno pojedem 1 kg jabuka - tražim i drugima bolesnoće. E, ova ti je zaista odlična - za 10!

SmallG kaže...

Super je! :) Baš ima Božićni štih! :)

Sanja kaže...

Odličan i praktičan poklon koji sigurno neće stajati u ormaru...bilo bi šteta, jer u takvim pregačama (kod nas se veli "frtunima") svaka domaćica će izgledati lijepo i uredno!
Bravo za ideju!

Sanja kaže...

Odličan i praktičan poklon koji sigurno neće stajati u ormaru...bilo bi šteta, jer u takvim pregačama (kod nas se veli "frtunima") svaka domaćica će izgledati lijepo i uredno!
Bravo za ideju!

Lilly... kaže...

Super! Šircl uvijek dobro dođe, bar meni koja se umusim! :)))

jubistacha kaže...

I ja nosim pregaču u kuhinji, pogotovo ako sam obučena u nešto šta ne bih hjtela umrljati. Sve najbolje u Novoj Godini. Pregača je preslatka.

mamakreativka kaže...

draga moja ovo je super,ali i ja ću uskoro postati vlasnica nove šivaće mašine pa ću ja tebi ljiepo doći na obuku i šivat ćemo zajedno.

Beedeebabee kaže...

This is such a pretty apron! Too pretty to wear while cooking!...Wishing you a very Happy New Year, and many happy blessing in 2011! xo Paulette :)

LadyA kaže...

COME FOR AWARD!

Sandra kaže...

Ma pregače su zakon! Ja sam neuredna po prirodi i bila bih kak gujda da mi nema pregača!
No, prije 2 godine došli nam gosti i ja ih dočekala u ... pregači! Mislim, reagirali su kao da sam ih dočekala u donjem rublju! Pitali "A zašto to nosiš?"! Neš' pitanja! Pa ja sam domaćica i to mi je radna odječa!

komar kaže...

Želim ti reči da je došao u Zagreb "Vitar u leđa" pa ga šaljem malo i Tebi - zato navrati kod mene na blog! Lijepi pozdrav

Cronitty kaže...

Ja isto nosim pregacu dok kuham. Zgodan i praktican poklon, a posebno lijpeo kad ima stih osobnosti koji si mu dala detaljima.

Nena3110 kaže...

Prelepo!
Nešto sam izgleda poremetila u podešavanjima bloga, pa mi se tek sada na vrhu liste pojavio ovaj blog, sa novim postom:(
A post je već odavno tu...

Karmen kaže...

Živjeli šircli! Šircli su super bile mi uredne i spretne ili trapave i neuredne. Lijep poklon. Sviđa mi se tvoj blog idem još malo prošvrljati.
Lijep pozdrav.